Rabu, 17 Jun 2009

Khazanah Dalam Beg

Cakk!!!...Aku dapat taq dari Kak Uda. Tentang khazanah dalam beg. Sebenarnya aku bukan jenis suka menyumbat segala benda dalam beg. kalau setakat nak jalan2 tu aku sangat2 suka bawak beg ala-ala konduktor bas tu. tau tak? alah yang cumel ajer tu. yang boleh muat purse kecik, handphone dengan kunci rumah. jadi mana2 aku pergi memang tiga barang tu lah yang akan aku bawak. tapi kalau rasa nak berjalan jauh dan lama sikit tu, beser aku bawak ar beg yg besar sikit (tu pun pinjam osmet punyer sebab aku paling tak minat beg besar gedabak)dalam tu leh ar sumbat purse, hphonne, kunci rumah, bedak, tisu, kira kalau dah beg besar tu macam-macam ar disumbat ke dalamnya.

aku tak ada gambar nak letak sekali dekat sini sebab aku pakai hphone yg beser2 ajer. camera pun pakai gambar VGA ajer..so cukup ar kut just cerita ajer...

saper ek yang nak kena taq pas ni.
1-Fadz (osmet aku yang memang suka kumpul beg besar gedabak terutama sekali yang brand LV beli kat jalan TAR tu)
2-Iwa (osmet aku yang memang hobi kumpul beg. kalo tgk almari dia mmg penuh stok beg. pilih ajer yg mana suka.)
3-Malborolite (kut yer pun dia terbuka n3 ni. nak gak tau lelaki selalu isi apa dalam beg diorang ni.)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan