Rabu, 5 Ogos 2009

Tumpang Merapu Kejap

Salam...
Aku tengah tader menda nak dibuat ni. jadi aku amiklah sedikit masa untuk merapu kat dalam blog aku ni. semalam betapa excited tidak terkatanya aku bila cik ton kat kaunter tepon aku suh amik barang. pe lagi. tak dan tunggu lif. gegas turun pakai tangga..kelepak..kelepuk..kelepak..kelepuk..bunyi tapak kasut aku. org kat bawah sumer usha semacam...
tadddaaa...yang dinanti dah sampai.. aku bawak naik atas. bukak bungkusan tu pun dgn rakus sekali..nampak ajer isi dalam..muka sengih tak tau nak cakap lagu mana. akhirnya dapat jugak aku pegang sendiri BPMA aku ni..alhamdullilaah.
aku amik satu dan bukak plastik cover dia. peh tu aku terus pegi ke last page. adoii..asal muka aku sangat besar kat page last ni..segan gile kalo org tgk..tapi bila tgk mmg aku sengih ar...
okey..pehtu aku pun selak2 ar...hehehehe..korang tau tak pe aku rasa...aku rasa sangat kelakar dan rasa mmg nak gelakkan diri sendiri selama hayat. punya giler aku abadikan mohd zain ni dalam buku aku....dan aku mula terpikir..asal tak ada nama lain ek? *tanyer sama diri sendiri*
benda 1st excitednyer lebey. cuak pun lebey...hehehe..pe2 pun buku ni mmg ada sentimental value dalam seumur hidup aku...1-sebab ni buku 1st aku tulis..2-aku penah mental dgn somebody yang bernama Mohd Zain ini...*skunk tak lagi*
yang mana dah baca aku harap korang dapat enjoy dan boleh release sikit tension korang..hehehhe..
sayang,
eila

1 ulasan:

  1. Eila.. akak plak baca baca part Zain dlm BPMA ni mula la terbayang kat Zain Ruffedge. tah nape la bole terbayangkan dia. sbb dia encem kot. hehehe..

    BalasPadam