Rabu, 29 Julai 2009

Award Dari Kak Nacha










Dapat award dari kak nacha. ini kira award ke2 ar aku dapat dari akak sorang ni. maccehhh yer kak sebab bagi award lagi walaupun yg pertama dulu tak sempat nak jawab. :)
1. Nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini - Kak Nacha
1. akak ni kenal aku masa 1st time pergi gathering KN. *perkenalan yg sangat manis aku rasakan*
2. maintain dengan fesyen ibu arini. hehehehheeh
3. blog akak ni sangat kelakar macam orgnya jugak. *citer kereta kena blok tu mmg kelakar kak*
4. PA macam aku jugak cuma kak nacha org privet aku org gomen
5. suka goyang inul *macam aku jugak*
6. akak ni seorang yg vouge da vass *wah!!gitu*

2. Setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri

1. aku seorang yg sangat comel dan sangat manis.. *gelak perasan~ayat kasi org muntah hijau*
2. rasanya korang mesti tatau yg aku penah kerja kat kedai makan dgn buat sales electrical sama furniture dekat courts mammoth kan.. *kedai makan~penah kena marah dengan customer sebab lambat sampai order lepas tu nangis dan seminggu tak datang kedai, courts mammoth~ini pengalaman paling manis dalam sejarah aku bekerja, kat agc pun aku tak penah dapat pengalaman semanis di sana*
3. sangat suka dengan bau perfume *next perfume aku mau rembat lancome hypnose*
4. aku tak perasan yg aku boleh menulis satu cerita yang sangat jiwang karat. *sebab aku bukan kategori jiwang karat punya orang*
5. sekarang ni kalau aku tgk balik tajuk2 cerpen2 aku yg dahulu kala ~cinta itu milikku akhir, ada cinta untuk dia, dari benci.terbit rindu lahir sayang~ akan buat aku gelak sengsorang sebab aku rasa tajuk dia sangat jiwang melampau. *banyak betul cinta-cinta-cinta*
6. paling tak suka tengok wayang *buat rugi beli tiket coz 10 minit citer aku dah lebuh tidur nyenyak dalam tu*
7. rumah adalah tempat paling best untuk aku lepak. *banyak benda boleh dibuat dekat rumah tu*
8. kalau nak tau member kamcing aku bernama suzana julia *masa sekolah rendah aku selalu kutuk makcik sorang ni, bukan kutuk biasa2 tapi kaw2 punya, tak sangka bila dah besar aku dgn dia boleh jadi member kamcing yang kamcing giler*
9. aku adalah peminat setia ziana zain dan adik beradik KRU *dari kecik bawak kebesar aku memang suka sama dorang*
10. percaya atau tak, aku penah admire giler dengan seorang facilitator time aku pkn dulu. *bacalah 'cinta itu, milikku akhirnya'*

3. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
1. Fadz - dia housemate aku yg suka suruh aku diam kalau aku buat bising dalam rumah encik nazari tu
2. Julia - member kamcing aku jugak pengkritik tetap tulisan aku
3. Kak Nik - kakak kat opis ni yg merupakan teman sepasukan dalam team netball AGC
4. Kak Noor - kakak yg aku cayang
5. Kak Uda - kakak yg sangat kelakar
6. Kak Wan - aku tatau sangat pasal akak sorang ni, tapi yg aku tau dia seorang pengulas novel yg aku suka baca ulasan setiap novel yang dia ulas.
7. Iejay - penulis Lagu Cinta yang tinggal sikit...ajer lagi untuk aku khatam novel tu
8. cucuratap - kembar aku yang lain mak lain bapak *hahahahah*
9. Eilawanie - akak ni aku rasa akan jadi sumber rujukan aku untuk cerita yg seterusnya sebab dia banyak sangat cerita setiap kali aku ym dengan dia
10. anis fatiha - adik aku yang baru ajer nak belajar blogging yg buat aku pelik org IT dekat UPSI ni tatau nak buat blog macam mana ~adoyai kamu ni~

1 ulasan:

  1. wah! baru akak tau Eila ada banglo 18 tingkat kat sini. hehehe...

    BalasPadam